Medewerkers informeren live vanuit Studio 21!
Iedereen moest de afgelopen 1,5 jaar omschakelen, maar hoe dan ook moest informatie binnen bedrijven wel gedeeld worden. We hebben afgelopen maand twee gave medewerkers evenementen georganiseerd. Enerzijds voor een bekende bank en anderzijds voor een grote zuivelcoöperatie. Beide partijen hadden het event zo gepersonaliseerd dat ondanks dezelfde locatie het toch twee compleet verschillende uitstralingen waren.
Door de hoogstaande technische faciliteiten die standaard in Studio 21 aanwezig zijn kon er een bruisende kick off neergezet worden. De start van het nieuwe jaar, een nieuw team, nieuwe doelstelling – allen gepresenteerd vanuit Studio 21. Op onze LED wall rondom werd een virtuele publiekstribune laten zien; zo’n 200 medewerkers waren af en toe in beeld en kon er interactie plaatsvinden. De host gingen met verschillende gasten in gesprek en dit werd in verschillende streams (in meerdere talen) uitgezonden naar de medewerkers.
Voor de andere kick-off werden er foodstations geplaatst in de Studio en in de Foyer. Vanuit hier zijn er nieuwe smakelijke producten gepresenteerd. Het Management team bestaande uit 10 personen nam de presentatie op zich en zorgde zelfs voor een stukje live cooking!
Beide events zijn erin geslaagd om de medewerkers thuis te boeien, informeren & enthousiasmeren.