Bij Studio 21 kan je pas echt volle bak uitpakken

Het is hollen of stilstaan in Hilversum. Zo kan het zomaar een week zijn met op maandag TV-opnames, halverwege de week een lancering en in het weekend een knallend personeelsfeest. Ja, je begrijpt dat dit nog maar een greep is van de mogelijkheden die Studio 21 te bieden heeft. Laat het maar aan de locatie over om al deze concepten met jou verder uit te werken in het aankomende jaar!

Want juist de meer inhoudelijke events komen hier perfect tot zijn recht. Van een awarduitreiking tot een kick-off meeting en van productlancering tot congres. Beleven is terugkomen, getuigen de vele trouwe opdrachtgevers!

Maak gebruik van de mogelijkheden

“Natuurlijk, we vinden alles tof en helpen opdrachtgevers zeer graag bij elk type aanvraag. Maar vraag je ons waar onze locatie het beste tot zijn recht komt, dan zijn dat de events waar je kunt uitpakken,” aldus Kirsten Nuijten-Volder van Studio 21. “Niet omdat daar vaak de grootste budgetten mee gemoeid gaan, want dat hoeft echt niet. Maar wel omdat we met onze ruimtes, het enorme scherm en de special fx zoveel te bieden hebben, dat het zonde is als je er niet optimaal gebruik van maakt.”

gala awards
Foto: Nathan Reinds // www.nathanreinds.nl

Alles in huis; techniek, catering én kennis

“Heb je interesse in de locatie, dan denken we graag met je mee om alles zo goed mogelijk op elkaar af te laten stemmen. We kennen de ruimtes als geen ander en hebben al zoveel gezien op eerdere events dat we deze kennis en partners graag met jou als opdrachtgever delen.”

We snappen precies wat Kirsten bedoeld. Nog steeds blijven we ons soms verbazen over de mogelijkheden als we nieuwe foto’s voorbij zien komen. Een volledig aangeklede entree die je meteen meeneemt in het verhaal van het event. Sfeervolle foodtrucks die voor heerlijke catering zorgen. Rondrijdende motoren of auto’s in de grote zaal. Nagebootste mist en donderslag inclusief sterke beelden tijdens een presentatie over klimaatverandering. Studio 21 heeft werkelijk alles in huis om jouw concept maximaal tot zijn recht te laten komen.

Uitpakken met branding

Niet alleen het programma komt op deze eventlocatie sterk tot uiting.  Ook met branding kan je volledig uitpakken. Enerzijds in de foodconcepten waar de huisstijl volledig wordt doorgetrokken. Anderzijds in de opties om naast het ronde scherm de organisatie of het thema door te trekken in de enorme posters in de foyer, het grote welkomstscherm bij de ingang of in de vrije meters na de entree.

Wat betreft de schermen; ja, content kan duur zijn, maar dat hoeft absoluut niet. Studio 21 heeft specialisten in huis die je kunnen uitleggen hoe je de schermen kunt inzetten, welke basiscontent al aanwezig is en hoe je slim met je budget tot maatwerk over kunt gaan, zodat het niet veel extra’s hoeft te kosten.

Kom in 2024 eens langs voor een locatiebezoek

Wil je geïnspireerd worden en ben je benieuwd naar wat er allemaal kan, ga dan zeker eens langs. Want hoe gaaf is het als je voor jouw keten ‘de vestiging van het jaar’-award uitreikt op het middenpodium, het beste salesteam in de spotlights zet of jouw medewerkers met een beleving in de strategie van komend jaar meeneemt?

 

Dit artikel is tot stand gekomen dankzij Bas van Eventinspiration!

 

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy